Editat de: Grave Reviews Personal

Slobodan Beštić ca Marko
Katarina Žutić ca Lejla
Anđela Nenadović ca Jeca

Rating = 2/5 Graves

*** Poate conține niște spoilere ***

Sinopsis

n film sârb (2010) urmărește povestea lui Milos, o fostă pornstar care se luptă să-și susțină soția și fiul, Petar, în vârstă de șase ani. În perioada de vârf, Milos a fost bine-cunoscut pentru abilitățile sale de pe platou, care au inclus rezistența impecabilă și capacitatea sa de a menține o erecție mult timp după ejaculare. Din acest motiv, Milos este considerat candidatul ideal pentru un nou val de pornografie „artistică”. Un bărbat pe nume Vulkmir îi oferă un rol principal într-un film ambiguu. Totuși, Vulkmir nu dezvăluie multe informații despre subiectul filmului. , el îi oferă lui Milos o sumă atrăgătoare de bani pe care Milos pur și simplu nu o poate refuza. După ce a semnat un contract și a fost de acord cu termenii și condițiile ambigue, Milos se află în imposibilitatea de a scăpa de o cădere în spirală a durerii, a mizeriei și a desfrânării. Este drogat și forțat. să participăm la acte sexuale îngrozitor de traumatizante și de nedescris.

Gore Factor

Un film sârbesc (2010) este probabil unul dintre cele mai cunoscute filme din comunitatea horror datorită exagerării sale -scene gore de top și șocant de tulburătoare. Este cunoscut pentru amestecul de sex cu tortură și moarte. Valoarea șocului său provine în primul rând din subiectele tabu de care se ocupă. Unele dintre aceste teme tabu includ violul, pedofilia, incestul și necrofilia. pentru asta motiv pentru care un film sârb a fost interzis în mai multe țări și este adesea considerat cel mai tulburător film de groază de acolo. Deși gore și efectele speciale sunt extrem de bine realizate, împletirea dintre sex și moarte este ceea ce face cu adevărat acest film să iasă în evidență.

Unele scene infame includ un Milos drogat care pătrunde violent o femeie din spate în timp ce el începe să o plesnească. Curând după aceea, palmele se transformă în pumni și, în cele din urmă, când lui Milos i se înmânează o macetă, el îi rupe capul femeii în timp ce continuă să facă sex cu cadavrul ei fără cap.

O altă scenă care iese în evidență este infamul ” porno nou-născut. ” Și da, exact așa sună. Imediat după ce un copil este expulzat din vaginul unei femei necunoscute, nou-născutul este luat de la ea și violat de un bărbat mare, cu aspect brutal. Din fericire, această scenă nu este la fel de grafică ca unele celelalte scene de gore. Este filmat cu o cameră umbroasă și iluminată, care este menită să imite un film de snuff. Este mai degrabă implicația a ceea ce se face, mai degrabă decât gore-ul real care face această scenă atât de tulburătoare.

În sfârșit, pe măsură ce filmul se termină, Milos este obligat să întrețină orbește relații sexuale cu două corpuri fără viață ale căror identități sunt ascunse sub o foaie. El începe să întrețină relații sexuale cu corpurile necunoscute, schimbând de la unul la altul atunci când descoperă că cadavrele sunt nimeni altul decât soția și fiul său, Petar, de 6 ani. Victimele neajutorate se trezesc și își dau seama ce se întâmplă. Milos, într-un acces de furie, intră în furie ucigând pe toți cei pe care îi poate pune mâna El îl termină pe unul dintre membrii echipajului, împingându-și ridicați penisul în orificiul gol al omului.

The Grave Review

A Serbian Film (2010) este, fără îndoială, un film foarte bine realizat și distractiv, cu actori extraordinare și efecte speciale realiste . Este destul de unic în temele sale tabu, teme pe care nu mulți cineasti ar îndrăzni să le exploreze. Cu toate acestea, hype-ul acestui film fiind „cel mai deranjant film de groază” este oarecum o exagerare. Utilizarea gorei și a sexului ca factor de șoc principal este ușor suprautilizată și, uneori, se simte puțin redundantă.

Este oarecum greu să evaluezi acest film din cauza unicității sale. Nu este un film mediu pe care îl poți alege pentru a-l viziona într-o seară de film de familie. Se ocupă de câteva teme foarte supărătoare care pot declanșa anumite persoane. Dacă sunteți sensibil la viol, pedofilie, incest sau necrofilie, s-ar putea să nu fie acest film pentru dvs. Cu toate acestea, dacă credeți că puteți trece prin acesta fără nicio problemă, atunci este foarte recomandat. Nu există nicio îndoială că ați câștigat ” Nu vă distrați cu acesta!

Din motivele anterioare, Grave Reviews oferă A Serbian Film (2010) două morminte din cinci recenzii grave.