Editoval: Grave Recenze Zaměstnanci

Slobodan Beštić jako Marko
Katarina Žutić jako Lejla
Anđela Nenadović jako Jeca

Hodnocení = 2/5 Hroby

*** Může obsahovat některé spoilery ***

Synopse

Srbský film (2010) sleduje příběh Miloše, bývalého pornohvězdy, který se snaží podpořit svou ženu a šestiletého syna Petara. Během svého hlavního života byl Miloš známý svými dovednostmi na place, které zahrnovaly jeho bezvadnou výdrž a schopnost udržovat erekci dlouho po ejakulaci. Z tohoto důvodu je Miloš považován za ideálního kandidáta na novou vlnu „umělecké“ pornografie. Muž jménem Vulkmir mu nabízí hlavní roli v nejednoznačném filmu. Vulkmir však nezveřejňuje mnoho informací o předmětu filmu. , nabízí Milošovi lákavé množství peněz, které Miloš jednoduše nemůže odmítnout. Po podpisu smlouvy a souhlasu s nejednoznačnými podmínkami se Miloš ocitne neschopný uniknout ze spirálovitého pádu bolesti, bídy a zhýralosti. Je pod vlivem drog a nucen podílet se na děsivě traumatizujících a nevýslovných sexuálních aktech.

Gore Factor

Srbský film (2010) je pravděpodobně díky svému celovečernímu filmu jedním z nejznámějších filmů v hororové komunitě. – vrcholné a šokující znepokojivé krvavé scény. Je známá tím, že mísí sex s mučením a smrtí. Jeho šoková hodnota vychází primárně z tabuizovaných témat, kterými se zabývá. Některá z těchto tabuizovaných témat zahrnují znásilnění, pedofilii, incest a nekrofilii. pro tohle důvod, že srbský film byl zakázán v několika zemích a je často považován za nejrušivější hororové filmy. Ačkoli jsou gore a speciální efekty mimořádně dobře provedené, prolínání sexu a smrti je tím, čím tento film skutečně vynikne.

Některé nechvalně známé scény zahrnují zdrogovaného Miloše, který násilně proniká do ženy zezadu, když začne ji plácat. Brzy poté se facky proměnily v údery a nakonec, když Miloš předal mačetu, usekl ženě hlavu a pokračoval v sexu s její bezhlavou mrtvolou.

Další scéna, která vyniká, je nechvalně známá “ novorozenecké porno. “ A ano, přesně tak to zní. Ihned poté, co je dítě vyloučeno z pochvy neznámé ženy, je jí novorozenec odebrán a znásilněn velkým, brutálně vypadajícím mužem. Naštěstí tato scéna není tak grafická jako některé z ostatní gore scény. Je natočeno s temnou kamerou a osvětlením, které má napodobit šňupací tabák. Je to spíše důsledek toho, co se děje, než skutečný gore, který tuto scénu činí tak znepokojivou.

Nakonec, jak film končí, je Miloš stvořen k slepému sexu se dvěma mrtvými těly, jejichž identita je skryta pod prostěradlem. Začne mít sex s neznámými těly, když si vymění jedno za druhé zjistí, že těla nejsou nikým jiným než jeho ženou a šestiletým synem Petarem. Bezmocné oběti se probouzí a uvědomují si, co se děje. Miloš v záchvatu vzteku zuří a zabíjí každého, komu se dostane do rukou. on. Dokončí jednoho z členů posádky tím, že narazil do tvrdého kamene, postavte penis do mužova prázdného očního důlku.

Grave Review

Srbský film (2010) je bezpochyby velmi dobře zpracovaný a zábavný film se skvělými hereckými a realistickými speciálními efekty . Je zcela unikátní svými tabuizovanými tématy, tématy, která by se neodvážilo prozkoumat mnoho filmařů. Humbuk tohoto filmu, který je „nejrušivějším hororovým filmem“, je však trochu přehnaný. Použití gore a sexu jako primárního šokového faktoru je mírně nadužíváno a občas se cítí trochu nadbytečné.

Je poněkud těžké hodnotit tento film kvůli jeho jedinečnosti. Nejedná se o průměrný film, který si můžete vybrat ke sledování na rodinné filmové noci. Zabývá se některými velmi znepokojujícími tématy, která mohou vyvolat určité lidi. jste citliví na znásilnění, pedofilii, incest nebo nekrofilii, nemusí to být film pro vás. Pokud si však myslíte, že tímto problémem projdete bez problémů, důrazně se doporučuje. Není pochyb o tom, že jste vyhráli. “ S tímhle se bavte!

Z výše uvedených důvodů dává Grave Reviews filmu A Serbian Film (2010) dva hroby z pěti recenzí hrobů.