Grand Canyon Polar Express – Grand Canyon Railway (Norsk)

God tid for barna … ikke dårlig for foreldrene heller.
Grand Canyon Railway har gjort dette juletidseventyret veldig LETT, og tatt «arbeidet» ut av det for deg. De tilbyr en pakke som inkluderer Tain Ride-opplevelsen, hotelloppholdet og måltider – middag og frokost. Jeg begynner med hotellet …
Vi ankom WIlliams fra Gilbert kl. 14.45 på fredag, innsjekking var kl. 15.00, jeg var forberedt på at det skulle være opptatt, og ble ikke overrasket over linjen kl. sjekk inn … jeg ble imidlertid overrasket over hvor raskt det virkelig flyttet. Det var enkelt å sjekke inn, de fortalte oss hvor vi skulle dra for å hente togbilletter, hvilken tid vi kunne spise osv. Osv., Og andre ting å se mens vi var i området. Rommet var hyggelig og rent, og vi hadde utsikt over gårdsplassen, som var dekket av snø, og det var mange barn som likte de morsomme, hvite greiene! OPPVARMEREN fungerer kjempebra .. faktisk VIRKELIG flott, jeg endte opp med å snu den ned til som 68, siden den varme luften som blåste var virkelig varm til tider … så ikke bekymre deg for å bli kald i rommet, det er TOASTY! var også et lite kjøleskap, så hvis du ville ta snacks osv., kunne du. Det var en kaffekanne og en hårføner i tillegg … selv om du skal lage kaffe, må du sørge for at du har kopper å varme på drikke i … da jeg våknet i AM, oppdaget jeg at jeg bare hadde små plastkopper, ikke ok for varm kaffe, men vi skulle ned til frokost, så jeg ventet bare på det. Sengene var ok, og vi alle sov vel.
Maten … ok, så, inkludert i pakken din, hvis du ønsker det, er 2 måltider, en kveldsmiddag og en frokost til neste morgen, begge er buffé. Nå er det her jeg begynner å si Jeg ville gjort ting litt annerledes neste gang … middagsbuffeen starter klokken 16.00 og går til kl. 21. Togene er klokken 17.30 og 19.30, vi var klokken 17.30 med retur klokka 6:45 … så, reiser vidd ha 3 år gammel, 16:30 er for tidlig til middag, så vi bestemte oss for å vente til ETTER retur … vel, det virket som mange tok det samme valget og linjen var LANG da vi kom tilbake .. vi var forberedt på folkemengder … og hadde fortalt oss selv å være tålmodig, og sønnen vår gjorde det bra … og igjen, vi var ganske overrasket over hvor raskt det virkelig beveget seg, vi ventet omtrent 25/30 minutter med å komme inn. Maten var … vel, standardbuffé, ikke forvent et måltid på $ 26,00, da det er det du betaler … men IKKE hva du får, med mindre du spiser MYE … vi er ikke stor buffé folk, men vi var slitne og vi fant noe for hver av oss som var ok, ikke bra, men ikke dårlig heller … bare OK. Frokost går fra 06:30 til 10:30, og igjen, jeg trodde vi ville vente til rundt 09:30, og trodde de fleste ville være borte da … IKKE SÅ MYE, det var ganske overfylt! Igjen ventet vi ca 30 min., Denne gangen var vanskeligere da vi var slitne og Sultne og 3-åringen hadde ikke sovet godt kvelden før, med all spenningen og handlingen etc. osv … så, sier jeg, gå tidlig , og vær forberedt på å vente … men kan unngå smeltedowns .. det var litt tøft også, fordi de har deg til å gå gjennom en gavebutikk mens du venter, så alle småbarn vil ta på alt, så det er konstant 30 min. Battle of «Don» t TOUCH «Kjørte meg nøtter! Frokost var OK, standard frokostbuffé, de hadde en omelettstasjon. Jeg klarte å få bare eggehviter, og mange grønnsaker, så det gjorde meg lykkelig! Igjen, ikke dårlig , men ikke bra! Sønnen min likte imidlertid pannekaker og vafler!;)
Polar Express – Experience. De gjør en STOR jobb, men jeg gikk liksom bort og ønsket Mer … det var ikke det de gjorde det var ikke bra nok, og jeg kunne sannsynligvis ikke fortelle deg spesifikt HVA jeg ønsket … men jeg følte at det var bra, men liksom Flat … Vi satte sønnen vår i hans spesielle Polar Express Christmas PJ «s, og han elsket dem .. Vi gjorde det bare på tide å se sitte på julemannens fang, … igjen, lang kø … vær tålmodig, og satte oss deretter på toget … det var rett etter planen .. igjen kl. 17:32, de var så hyggelige å komme seg på og bli avgjort, vi hadde seter overfor hverandre, og det fungerte bra. Vi gikk av og rullet og «kokkene» serverte oss varm sjokolade og småkaker … litt skuffet de var snicker doodle og ikke Chocolate chip … men de var kjempegode … så leste de historien på vei opp , vis bildene osv. når du ankommer Nordpolen ser du julenissen og en alv, og «Nordpolen» landsbyen … barna er begeistret … virker som vi dro super super langt, stoppet i ca. 5 minutter, og så begynne å bevege oss igjen … virket som om det var litt «død» tid, så var vi av og rullet og sang julesanger resten av veien … nissen besøkte, delte ut bjeller og neste ting du vet, vi er tilbake på stasjonen. Sangene var søte og «Chefs» var veldig underholdende! Morsom tur. og toget var flott dekorert.
Det var også en «snack» -bar på Depot som hadde kaffe, brus, juice og litt snacks .. TAKK FOR GODHET, for jeg trengte litt kaffe! Det var varmt og deilig. Jeg skulle ønske de hadde en kaffe / varm sjokoladestasjon et sted på hotellet, barna likte å leke på gårdsplassen, og jeg ville ha likt noe varmt mens jeg så ham spille. Jeg tror det var en «Bar» i lobbyen, og de kunne ha tilbudt kaffe, men jeg så ikke noe, og ærlig talt gikk ikke inn og sjekk det ut, burde sannsynligvis ha!
Så, lærdommer … Jeg ville ta det senere toget neste gang, jeg ville spise en middag i byen, det var noen veldig søte små steder med ikke nesten ventetiden, og jeg er sikker på at jeg har bestilt BEDRE mat! Mens hotellet var ok, og ærlig talt betaler du for overbevisningen, og nærheten og alt det, trodde jeg at jeg kunne få en bedre avtale i Flag eller i en av de andre små stoppene i Williams.
Alt i alt var det en morsom opplevelse, jeg ville gjort ting annerledes neste gang, men jeg var glad jeg gjorde det denne gangen, og sønnen min hadde en fantastisk tid!
Ha det gøy, ta mye tålmodighet og nyt!

Write a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *