Tot ce trebuie să știți despre Hoop-Dee-Doo Musical Review

Disney’s Fort Wilderness Resort & Terenul de camping găzduiește unul dintre cele mai frumoase afișaje de la Walt Disney World; este, de asemenea, unul dintre cele mai bune. Din septembrie 1974, oaspeții au știut unde să meargă pentru grub și gags. De trei ori pe noapte, sute de invitați Disney se bucură de spectacol, unul care nu s-a schimbat de la începuturile sale. Cu adevărat, această producție a rezistat testului timpului. Iată tot ce trebuie să știți despre Revista muzicală Hoop-Dee-Doo.

Cel mai vechi spectacol de oriunde

În 2014, Revista muzicală Hoop-Dee-Doo și-a sărbătorit 40 de ani. La acea vreme, Disney a sugerat că ar fi susținut acest spectacol pentru mai mult de 10 milioane de invitați pe parcursul a 37.000 de spectacole. Aceste numere au crescut de atunci, deoarece locul de desfășurare are 362 de locuri, iar membrii distribuției efectuează trei spectacole pe noapte. Întrucât locația se vinde în general, mai mult de o mie de oaspeți noi (și care se întorc) o urmăresc în fiecare zi.

Disney estimează că este unul dintre cele mai lungi spectacole de cină din toate timpurile, posibil CEL mai lung. Producția de două ore reprezintă o combinație uimitoare de spectacol și serviciu de mâncare. Pe măsură ce casa aglomerată urmărește divertismentul pe scenă, serverele livrează o cantitate de mâncare extrem de mare.

Vom ajunge la cifrele precise într-o clipă, dar ceea ce este important pentru moment este că Hoop-Dee-Doo Revista muzicală servește mâncare pentru tot felul de îngrijire (AYCE) pentru întreaga masă. Oaspeții beneficiază de ajutoare grele pentru preferințele de tip frontieră contra cost. Merită banii spectacolul de cină? Înainte de a răspunde, să vorbim despre ce veți obține aici.

Mâncare și distracție

Da, aceasta este premisa tuturor unităților de teatru de cină: mâncare și distracție. Disney a stăpânit meșteșugul cu Revista muzicală Hoop-Dee-Doo. Începând din iunie 1974, Disney a audiat și a ales trei bărbați și trei femei pentru a juca cele șase roluri din spectacol. Solicitanții erau toți membri ai programului de ateliere de 11 săptămâni pe care Disney îl opera atunci. Nici măcar nu erau membri ai distribuției cu normă întreagă, dar au devenit rapid o parte a folclorului Walt Disney World.

Geneza spectacolului a implicat clădirea care o găzduiește, Pioneer Hall. Disney a construit instalația înainte ca cineva să înțeleagă ferm ce ar conține. Bob Jani, omul care se ocupa de divertismentul parcurilor tematice Disney de la acea vreme, a venit cu ideea unui spectacol de cină. El l-a angajat pe scriitorul Larry Billman să scrie un spectacol atemporal care s-ar simți ca acasă cu 50 de ani mai devreme. Având în vedere faptul că membrii distribuției recită astăzi același dialog Hoop-Dee-Doo, Billman și-a făcut în mod clar treaba extrem de bine.

Majoritatea oaspeților Disney au cel puțin o familiaritate trecătoare cu elementele de bază ale spectacolului. Îl puteți viziona de fapt în întregime pe YouTube. Dacă aveți vârsta suficientă pentru a ști ce este Hee Haw, aveți o înțelegere fermă a conceptului de bază. Hoop-Dee-Doo este un spectacol prostesc de cântece și dansuri în care oamenii din ținutele din epoca lui Davy Crockett spun cele mai frumoase glume de această parte a reluărilor Golden Girls.

Credința este că odată ce te așezi la la masă aici, vei zâmbi de la început până la sfârșitul spectacolului. Există o mulțime de dovezi anecdotice care susțin noțiunea. Socrii mei au strălucit de bucurie când și-au dat seama că în ziua aceea au sărbătorit cea mai lungă aniversare a oricui. O fetiță care a fost chemată pe scenă pentru numărul final a fost atât de încântată încât a uitat să cânte sau să danseze. S-a cam cutremurat de entuziasm timp de cinci minute. A fost glorios. Hoop-Dee-Doo este, fără îndoială, brânză, dar dacă vă cumpărați un pic, veți avea o explozie.

Hoop-Dee-Doo după numere

De-a lungul anilor, Disney a fost neobișnuit de apropiat despre funcționarea interioară a lui Hoop-Dee-Doo. Înțelegeți că sunt mândri de ceea ce este efectiv o sală uriașă. Disney găzduiește un bufet pentru o mie de oaspeți în fiecare seară și necesită o mulțime de mâncare.

De exemplu, intrările de la Hoop-Dee-Doo sunt pui și carne de porc. Într-o singură noapte, Disney servește 900 de kilograme de pui și 400 de kilograme de coaste de porc. Masa vine și cu fixin’s. Acele vittle sunt porumb, piure de cartofi și fasole coaptă, practic tot ce v-ați aștepta la o masă cu foc de tabără. Membrii distribuției pregătesc 30 de litri de fasole coaptă, 120 de kilograme de porumb și 400 de kilograme de cartofi în fiecare noapte.

În cele din urmă, Hoop-Dee-Doo a făcut cea mai mare schimbare până în 1979. Pentru prima cinci ani, Disney a servit plăcintă cu mere la desert. A venit chiar cu propria piesă tematică, Apple Pie Hoedown. Nimănui nu i-a plăcut vreodată împerecherea plăcintei cu mere cu restul mesei, așa că Disney a înlocuit-o cu legendarul Strawberry Shortcake. În acest proces, au trebuit să adauge și o nouă piesă, Strawberry Short Cake Walk. Disney servește acum 15 galoane de căpșuni și 12 galoane de frișcă pentru a face desertul ceva de neuitat.

Evaluarea costurilor

Disney prezintă trei spectacole de cină diferite. Ei bine, au spectacolul Disney’s Spirit of Aloha plus Revista muzicală Hoop-Dee-Doo. Au, de asemenea, un al treilea eveniment de divertisment de seară care servește mâncare numită Mickey’s Backyard BBQ. Este puțin diferit de celelalte, dar vom grupa totul pentru moment, în scopul comparării prețului / valorii.

Fiecare eveniment de luat masa costă aproximativ 70 USD de persoană pentru cele mai bune locuri. La data publicării, cele două oferte la Fort Wilderness sunt de 72 USD pe adult și 43 USD pe copil cu vârsta cuprinsă între 3 și 9 ani pentru categoria 1, pe care le voi explica în paragraful următor. Spirit of Aloha are unele variante, variind de la 69,99 dolari până la 73,99 dolari. Deci, îi vom numi pe toți egali în ceea ce privește prețul. Rețineți că aceste prețuri includ taxe și băuturi alcoolice plus sfaturi. Prețul pe care îl vedeți este exact ceea ce veți plăti pentru masă.

Înțelegerea categoriilor

Toate cele trei spectacole de cină au locuri mai ieftine în afara categoriei 1. Ce înseamnă asta? Ei bine, Hoop-Dee-Doo Musical Revue și ceilalți sunt spectacole de cină. Oamenii care stau în față și în centru au o imagine mai bună asupra procedurilor. Totuși, la Disney nu există un loc prost, ceea ce înseamnă că puteți economisi bani stând mai în spate. Și la Hoop-Dee-Doo, aceasta nu este nici măcar o strategie proastă.

Locurile din categoria 2 au, în general, vederi bune și, la fel de important, oaspeții așezați aici sunt mult mai puțin susceptibili să fie invitați să participe la spectacol. Deci, introvertiții ar trebui să ia în considerare categoria 2 sau categoria 3 dacă nu doriți să fiți chemați la scenă. Vizualizările din categoria 3 sunt în general descentrate și în spate, ceea ce nu este ideal. La Hoop-Dee-Doo, s-ar putea să ajungeți și la ultimul etaj, ceea ce nu m-a deranjat niciodată, dar kilometrajul dvs. poate varia.

Locurile din categoria 2 sunt de 69 USD per adult și 39 USD pentru copii, o economie de 3 USD – 4 USD de persoană. Locurile din categoria 3 sunt de 64 USD per adult și 34 USD pentru copii. Deci, o familie de patru persoane cu doi adulți și doi copii sub 10 ani ar economisi în total 14 USD pentru locurile din categoria 2 și 34 USD pentru locurile din categoria 3. Vă puteți da seama de diferența de preț că Disney consideră că categoria 3 are cele mai mari probleme cu vederi bune.

Evaluarea prețurilor și gânduri ale planului de mese Disney

Vedeți spectacolul de aproape merită altul 14 USD? Aș spune absolut da. Merită 34 de dolari? Ei bine, acolo se schimbă conversația. Acum, răspunsul depinde de bugetul dvs. pentru călătorie. Familia mea a descoperit că categoria 2 este locul potrivit pentru Spirit of Aloha și Hoop-Dee-Doo. Al tău s-ar putea să simți altfel.

Celălalt factor care trebuie luat în considerare este că Hoop-Dee-Doo participă la Planul de mese Disney. Pentru un cost de două drepturi de serviciu la masă, vă puteți bucura de o masă la oricare dintre aceste trei spectacole. Deși susțin că nu este cea mai bună utilizare a creditelor de serviciu de masă în planul obișnuit de luat masa Disney, este o afacere extraordinară pentru planul de mese Disney de lux (DDDP). Probabil aveți mai multe drepturi de serviciu la masă decât puteți utiliza în această versiune a programului, astfel încât spectacolele Disney sunt o opțiune minunată. De fiecare dată când am participat la DDDP, am asistat la cel puțin un spectacol Disney. Este o alegere automată pentru noi.

Deci, merită timpul tău Hoop-Dee-Doo Musical Revue? Răspunsul este da și spun asta cu fermitate. Părinții în special ar trebui să-și ducă copiii să o vadă cel puțin o dată. În acest fel, peste jumătate de secol, copiii își pot duce proprii copii la spectacol. Apoi, ei pot spune: „Îmi amintesc când familia mea m-a luat pentru prima dată …” Asta e frumusețea unui spectacol de cină a fost o putere de ședere atât de remarcabilă. Nu, masa nu este ieftină, dar ai o viață de amintiri pentru 70 de dolari. Este greu să discutați despre preț.